Eipä ole tullut kirjoiteltua tänne kunnolla pitkiin aikoihin ;) Joulu meni, hyvin ja lahjakkaasti, uusi vuosi otettiin vastaan sukulaisten kesken; rauhallisesti ja hauskasti ;D

Käsityöt...mitä ne on?? Ei ole näkynyt meidän kodissa käsitöitä joululahjarumban jälkeen :) Yhdet lapaset tosin pyörivät olohuoneessa, odottaen loppusilausta. Mielessä olen tehnyt vaikka sun mitä, mutta käytännön tasolle en ole jaksanut niitä viedä... Olen vain ollut, käynyt töissäkin muutaman päivän ja ulkoillut -niin ja syönyt ;)

Valokuvausjuttuihin olen yrittänyt paneutua, opiskella kuvankäsittelyä, haaveillut teettäväni paperikuviksi.... en ole puusta pitkälle päässyt ;)

Yhteenvetona voisi siis sanoa että olen ottanut rennosti!! Hyvää alkanutta vuotta vielä kaikille ja kiitos minulle sitä toivottaneille ;D

319767.jpg < uusi nappini

Edit: Tekaisin eilenillalla työkaverille salomoninsolmukolmiohuivin Rustika-langasta, kiitokseksi kun kuskasi minua parina päivänä työmatkat. Nopeasti se tuli tehtyä!! Kuvaa en älynnyt ottaa :(