Ajattelinpa listata tähän itelleni ihan näkösille mitä minun elämässä tällä hetkellä sattuu ja tapahtuu... Tottahan teki saatta tämän lukea :)

Suurin, jokapäiväisin ja raskain asia on tämä sairauteni;
endometrioosi. Joka päivä se muistuttaa olemassaolostaan,kivuilla, mitä moninaisimmilla. En pysty aina menemään töihin,mutta yritän sitäkin velvollisuuttani hoitaa. Itseni hoitaminen on kuitenki etusijalla.Keskiviikkona taas polille tutkimuksiin meno.

Rakkain, kestävin, voimakkain ja kaikkivoipaisin on perhe... Huoh, itkuhan tässä tulee. No, mulla on tämä oma perhe ollu nyt 96-vuodesta asti. Omiin vanhempiin side katkesi noin kolme vuotta sitten, surullisten ja vaikeiden asioiden saattelemana.

Pakkoloma. Joulun aikaan olen kaks viikkoa pakotetusti lomalla, mutta en piittaa. Tuleehan veronpalautuksia onneksi, ja saan olla kotona perheeni kans.

Tehyn työtaistelu. Olen siis Tehyläinen, en kylläkään ihan "eturintamalainen", eli en ole irtisanoutumassa, ainakaan vielä..?

Tietenki on paljon muutaki, mutta nuo neljä asiaa nyt on pinnalla, ja niiden kans eletään...

******************************************************

Ja sitten kevyempiin asioihin. Edellisen postauksen lapaset on valmiit, ja niitten kuvioihin tuli kamalasti virheitä ;)  Tossuihin olen virkannu reunusta vähän lisää, ku eivät tahtoneet jalassa ensin pysyä... Tekeillä on jämälangoista laukku itelle, tossut pojille, oranssi kaulahuivi itelle...ja ajatuksissa ainaki kakskymmentä mitä AION joskus tehdä ;D