Hmm.. joskus on tällaisia päiviä/aamuja millon pitää oikein mietiskellä ;) Nyt ajattelin tuoda ajatukseni tänne.

Puolisen tuntia sitten, tähän koneelle istahtaessani, kahvikupin ja parin leivän kera, ajattelin että voi kun ei olis kiire minnekkään..... Nii-in, tunteen tunnistaa varmasti ihan jokainen!!

No, onko minulla tänään kiire? Ei oikeasti ole :) Alkaa vain olla taas semmonen fiilis tuolla "takaraivossa" että koko ajan on tunne että "jotaki on tekemättä!!!" vaikkei oikeasti ois. Tänään menen käväsemään lääkärin luona, sitten tarkotuksena on äitiliinin kans käyä siirtolapuutarhalla istuttamassa muutamat kukat. Äitiliinillä on töihin meno, samoin mulla, tosin vasta kahdelta. Joten ei oikeasti mitään kiirettä tänään :) Paitsi vielä pitäis ehtiä käyä suihkussa, kattoa nauhalta Mc Leodin tyttäret, istua koneella, laittaa tiskit, pestä pyykkiä..... Ennen lääkäriä? No ei, se on jo kymmeneltä. Taidanpa vaan istua koneella ja käydä suihkussa :)

Toinen mietiskelyni kulkeutui tänne netin syövereihin, nimittäin Facebookiin, tuttavallisemmin naamakirjaan ;) Kun mie olen niitä jotka on lopettanu sen pariin kertaan ja liittyny uuestaan.... Miksi näin....? Kun välillä/aika usein tuntuu ettei se oo minun juttu :( Silti siellä kattelen päivittäin, päivitän profiilianiki aika usein. Mutta kun jotenki on päällimmäisenä semmonen fiilis että onko tässä mitään järkeä?? Kun kavereita ja ystäviä näkee ja pitäis nähä useammin ihan livenäkin... Ja aikasemmin olin pitkään sitä mieltä että tekstiviestienkin lähettäminen soittamisen sijaan on pyllystä ;D Mies sano kerran hyvin ( on itekkin fb:ssa) että eiköhän tämäki leikkikenttä ole jo nähty :)

Tässä minun mietteitäni, saa jakaa omia kokemuksiaan ja mietteitään kommentteihin :)