10 vuotta sitten minä...

1. tapasin rakkaan aviomieheni!!!!

2. olin kymmenisen kiloa laihempi...

3. En tiennyt elämällä olevan suuria suunnitelmia minunkin varalleni!

5 vuotta sitten minä...

1. olin saanut kaksi ihanaa poikaa!!!!

2. olin aika väsynyt...

3. Lähdin opiskelemaan uutta ammattia!

3 vuotta sitten minä...

1. valmistuin lähihoitajaksi!

2. sain töitä!!

3. painoin kymmenen kiloa enemmän kuin nyt :D

1 vuosi sitten minä...

1. tein kovasti töitä.

2. huomasin että pienet poikani ovat jo kasvaneet isoiksi!

3. jännitin saisinko jatkaa työssäni...

Tähän asti tänä vuonna minä...

1. olen ollut edelleen samassa työpaikassa :)

2. olen laiskotellut kaikissa siivous- ym. tylsissä asioissa kotona..

3. olen pystynyt pitämään painoni suht samassa kuin kaksi vuotta sitten!

Eilen minä...

1. vietin ansaittua vapaapäivää perheeni kanssa!

2. kävin auttamassa ystävää muutossa.

3. kävin kirjastossa.

Tänään minä...

1. nukuin pitkään :)

2. kävin lasten ja anopin kanssa retkellä :)

3. paistoin aamupalaksi lättyjä :)

Huomenna minä...

1. herään sangen varhain...

2. menen töihin.

3. saan taas tietoa miten ja missä työt jatkuvat syksyllä vai jatkuvatko..

Ensiviikolla ...

1. vaihdan osastoa töissä.

2. saatan pyöräillä töihin.

3. paistaa aurinko :D

Loppuvuoden tavoitteenani on..

1. olla onnellinen!!!!

2. muistaa vaalia parisuhdetta :D

3. jatkaa toivottavasti samassa työpaikassa!

 

Nappasin tämän idean Tiipiiltä