342478.jpg

Tätä kirjaa odotin kirjastosta noin kolme kuukautta.... Kun sen vihdoin käsiini sain, olen selannut sen moneen kertaan läpi! Pidän kirjasta; se esittelee lyhyesti kirjonnan, tilkkuilun, virkkaukset ym... ja monia kivoja inspiraatioita olen siitä saanut! Yksi on tilkkuilu ;D Anoppini on harrastanut sitä jo muutaman vuoden, mie en ole edes yrittäny, mutta nyt sain kirjasta idean -avaimenperän, josta uskallan aloittaa ;) anoppi vielä antoi vinkkejä siihen, miten voin sen "crazy"tekniikalla toteuttaa... Saas nähdä mikä siitä tulee, mutta ajatuksissa ainakin ihan kiva!! Sitä varten innostuin myös kokeilemaan laakapistoja, joita olen karttanut aina, kun en muka ole osannut... Nyt kokeilin niitä ja linnunsilmä-, varsi- ja solmupistoja näihin:

342479.jpg

Kangas on farkkua, ihan sen vuoksi että se on ollut minun haaveeni aina kun olen tilkkuihin ja laakapistoihin törmännyt ;D