Sain tänään kuulla että minulla on mahdollisuus  VAKITUISEEN TYÖSUHTEESEEN!! Esitykset pomoilta on tehty, ja ensiviikolla sitten ylemmän tahon ihmiset tekevät päätöksensä.... Tuntuu etten uskalla ajatellakaan koko asiaa ;) Aivan uskomatonta!!

No, elämä menee kuitenkin omaa tahtiaan eteenpäin, ja uskon että jos nii on tarkoitettu, saan paikan, jos taas ei, niin elämällä on minulle muita suunnitelmia! Minä olen kuitenki parhaani tehny ja näyttäny kykyni, jos se auttaa minua eteenpäin, niin jes!!

Tänään on ollut muutenkin aurinkoinen ja iloinen päivä :D Jaksoin jopa töiden jälkeen pestä pyykkiäkin, ja kävimme koko perhe vähän käveleskelemässä, vaikka me "vanhukset" olimmekin aika väsyneitä työpäivästä. Joskus tuntuu ettei kertakaikkiaan jaksa yhtään mitään kun tulee töistä kotiin.

           98659.jpg