Mulla oli perjantaina vapaapäivä töistä, joten päätin lähteä lasten kanssa päiväksi Ranuan eläinpuistoon, viettämään äiti-päivää! Iskä sai jäädä kotiin ;D

668635.jpg

Eläinpuistoon oli tuotu orpo hirven vasa, Auli löytäjänsä mukaan. Eikö olekin orvon ja suloisen näköinen!!!

Vietimme ihanan päivän puistossa, grillailimme, söimme jätskiä, pojat ajeli autoradalla ja kiikkuivat satupuistossa.... Eläimiä saimme nähdä tosi paljon! Lauantaiksi minun oli määrä mennä töihin, mutta sainkin tuolla retkellä tietää että ei tarvitsekaan!! Jees, mehän jatkettiin matkaa Ranualta kohti Tervolaa, minun mummolaa!!

668638.jpg

Mummolassa kävimme pihasaunassa, nautiskelimme luonnon rauhasta ja nukuimme siskon pedissä lattialla ;)Lauantaina saimme vielä yhden elämyksen; pääsimme ongelle paikkaan missä minun papan vanhemmat on asuneet joskus!! Kalaa ei tullut, mutta me nautimme!!

668640.jpg

Kännypussukoita olen tehny tähän mennessä neljä, viides on koukulla ;)