
Nyt tämä ihana ensimmäinen nukkekotini on meillä!! Meinasin pyörtyä kun näin kuinka suuri se on... :) Pää on pyörällä kun olen yrittänyt pohtia minkälainen talosta tulee; asuuko siellä perhe, ihmisiä, eläimiä, vai onko se kenties hotelli tai motelli....
Pää on kyllä ihan kipeäkin, olen flunssassa ;(

Tässä suunnitelmaani jos taloon muuttaa perhe. Kaikki vähät tavaranikin ovat siellä totuttelemassa uuteen kotiinsa :)



Kommentit