"Pikkusiskoltani" ja ystävältäni Suvilta

Pistely-ystävältä Tuulalta

Minulta itselleni :) Ihanan värinen, kunnon käsityölamppu!!

Rakkautta mieheltäni :)

(viimeinen kuva täältä)


*******JA LISÄÄ LAHJOJA******

Tänä iltana oli meidän perheen perinteinen porukka kahvittelemassa meillä. Perheeseemme lasken ydinperheemme lisäksi anopin perheen. Kahvittelemme tai näemme muuten vain vaihtelevalla kokoonpanolla harva se päivä :) On rikkaus kun omistaa näin suuren "perheen"!!!!

Tottahan käsistään taitava Tilkkumuori oli käärinyt minulle muutaman paketinkin kera suklaarasian :)

Tilkkutyönä toteutettu, Marimekon kankaista ommeltu essu. Nimesimme sen Auringonnousuksi, keväisten väriensä innoittamana!! Olin toivonut kaunista essua, ja kertakaikkiaan, nyt sen sain!!!

Eikä siinä kaikki, Tilkkumuori taitaa myös kirjonnan salat, ja oli taiteillut mulle vielä pistelijän roskiksenkin, nojatuolin käsinojaan kiinnitettäväksi. Niin kaunishan tuo on, että tuntuu kamalalta sanoa sitä roskikseksi ;)

Illan mittaan olin vielä saanut lahjan Leenuliiniltä, joka haluaa ojentaa minulle tällaisen pystin!! Leenuliini, kiitos!!! Mie en jatka tällä kertaa palkinnon jakamista kenenkään blogille erityisesti, mutta haluan kiittää teitä kaikkia jotka blogiani luette!! On mukavaa saada kommentteja, seurata laskurin hurjaa juoksua, ja saada niistä lisäkipinää kädentöihin, ja monesti ihan pelkkään elämään!! Olette jokainen pystinne ansainneet :)