
Taivas; on aina kaunis, oli se sitten sininen, punainen, harmaa, tähtiä täynnä.... Ihana katsella taivasta, mieli rauhoittuu!

Talvi; ihanaa, tunnelmallista aikaa. Joulu kruunaa talven, ja sitten lähdetäänkin jo kohti kevättä

Taide; varsinkin luonnon taide, on kaunista ja mielenkiintoista! Niin moni asia voi olla taidetta.

Tuumailu; joskus voi olla ihan hyvä tuumailla hetki, ennen kuin aukaisee sanaisen arkkunsa, ainakin minun ;)

Tunnelma; tässä kuvassa lämmin, kiihkeä... ;D

Terveys; se että omat lapset ovat terveitä ja energisiä, oikeita ilopillereitä, on tärkeää!!

Tavarat; varsinkin ne omat, ovat kallisarvoisia, turhatkin ;)

Tuunaus; aina täytyy tuunata, jos mahdollista, tavallisia tavaroita oman näköisiksi!!

Totuus; aina parempi, vaikka sattuisikin!

Tekeleet; joista voi olla ylpeä :D
Tämä hauska juttu on Katrilta, joka antoi minulle kirjaimen, josta minun piti keksiä kymmenen sanaa, ja perustella sanat, mitä ne merkitsevät minulle. Kun kommentoit tähän juttuuni, annan sinulle kirjaimen!!



Kommentit