2061944.jpg

Tämä ensimmäinen kuva on kahdesta työstä, jotka ovat molemmat Lanarten malleja, mutta toisen ostin kesällä Rovaniemeltä, ja tuon intiaanin keskiviikkona Kemistä. Kukat on aina olleet minun sydäntä lähellä kaikissa kuvissa, mutta intiaani on täysin uusi tuttavuus :) Se vain puhutteli minua heti kun silmiini sen sain.... ja kankaan värikin on sama kuin nuissa kukissa. Vierekkäin ne joskus hamassa tulevaisuudessa seinällemme pääsevät. Täytyy vain malttaa vielä niiden aloittamista, kun nuo Joulujutut vielä on kesken ;)


2061954.jpg

Tässäpä vähän vilautusta niistä joulujutuista. Kuvassa siis vain korttitarvikkeita ja kortinalkuja, ei missään nimessä mitään salaisia juttuja ;)

Terveyteni on edelleen aikalailla "tapetilla", siinä mielessä että yskä vaivaa vielä vähän, kurkku on tosi kipeä, mutta olen nyt saanut aikaiseksi käytyä yksityiselläkin puolella vaivaani hoidattamassa, ja sieltä sain mielestäni asiallisimman avun. Nyt käytän kortisoonisuihketta nenään, lepäilen tämän viikon ja yritän taas töihin maanantaina. Kyllä alkaa olla jo aika ikävä töihin, varsinkin niitä suloisia lapsia joita siellä hoidan.

Niin, lopuksi vielä se kysymys!! Kertoisitteko mulle, onko Vuodatus mielestänne edelleen hitaana, vai voisiko kenties minun kohdallani syynä etanavauhtiin olla tuo ihana, mutta animoitu sivupohjani??