90073.jpg

Tämmösellä autolla joku bändeistä tuli Stadikalle :D

90070.jpg

Torniolainen bändi Moses Hazy toimi lämppärinä!

90071.jpg

Mutta kyllä ne, jotka ottivat yleisönsä olivat Technicolourin  pojat :)

90072.jpg

Mahtavia biisejä! All my life sai meidät KAIKKI rockaamaan!!!

90077.jpg

 Poets of the fall oli vähän pettymys, pari hyvää biisiä.

Kaiken kaikkiaan konsertti oli hyvä, ja aika kului kivasti hyvää musiikkia kuunnellen, hyvässä seurassa :) Konsertin jälkeen tietysti grillille iltapalaa jonottamaan ja sitten kotiin höpöttämään ;D  Tänään värjäsin kummitytöltäni, 13v. hiukset ja laitoimme raitoja myös hänen äidilleen ja minulle. Kyllä meistä tuli sitten kauniita :) Oli mukava viettää semmosta tyttöjen aikaa, kun mulla ei täällä kotona ole kuin nuo kolme "poikaa"... 

Käsitöitä en ole ehtinyt tekemään, kun töissä kulkeminen ei ole enää vain töihin menoa ja sieltä tuloa, vaan minunkin on pitänyt taas totutella että minä vien kuopuksen eskariin ja iltapäivän kuviot selviävät vasta iltapäivällä, kun mieskin on taas töissä, eikä työajat niin hirveän säännölliset ole.. Ja kun ei ole kuin yksi auto meidän perheessä, ja mies tarvii sen, niin minä tyttö pyöräilen kuopuksen kanssa, satoi tai paistoi, ja jos linja-auto ei kulje meidän aikataulun mukaan, niin pyöräilen myös töihin ja takaisin, yhteensä 30km :) Että ei siinä kauheasti jää päivään aikaa tehdä käsitöitä, tai mitään muutakaan ylimääräistä.. Onneksi tänään oli vapaapäivä kaikilla ja huomenna vain minä käväisen töissä, muut aloittelevat täällä kotona jo viikonloppua, pyykkiä pesten ja kaupassa juosten ;D